Etiketter

torsdag 1 mars 2012

PMI Optik

+ Jag tränande lite varje dag under veckan då provet skulle vara. Jag förstod det vi gick igenom och tyckte att det var intressant. På laborationerna var jag engagerad och lyckades genomföra de experiment vi skulle göra. Jag tycker att min allmänna prestation tyvärr har varit medelmåttig, men detta kommer jag givetvis att förbättra till nästa arbetsområde.

- Jag borde ha övat mer istället för att bara läsa igenom läxorna en gång och så borde jag ha lagt lite mer tid på de labbrapporter som vi skulle ha skrivit till de laborationer vi gjorde.

I Jag tycker att jag var engagerad på lektionerna även om jag kunde ha gjort bättre ifrån mig på läxorna. I övrigt tycker jag att lektionerna har varit bra och ser fram emot följande arbetsområde. Jag tror tyvärr inte att mitt resultat kommer att vara så bra som det kunde ha varit. Jag vet inte varför, men under provet kändes det lite som om jag inte hade övat alls, även om jag hade gjort detta. Jag har av detta arbetsområde lärt mig att jag ska lägga mer tid på läxorna och behålla mitt engagemang på lektionerna.  Jag har även insett att mina labbrapporter blir mycket bättre om jag läser igenom ett par andra rapporter innan jag skriver min. Jag vet att jag egentligen kan göra en bättre insats och No är ett ämne som jag vet att jag är bra på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar